Jessica in my Heart ♥

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Jessica - 26 juli 2013 17:00

Hejj!  Jag är Jessica! Och Kommer blogga här då :D!! Ehmm.... ja.... och Laup.nu spelar jag gannska ofta!! Jag är Jojisen där!  Ni kan gärna fråga vän!  MEN!! Jag addar inte alla har över 800 vänner så...Jaa.... men ska rensa dom sen typ alla noobs ska bort dom jag knappt känner! Men någon som kommer att vara kvar #Daimonda Sen kommer också andra vara kvar ju typ... #Master00 ja dom bästa  världen juuue!!!♥♥♥

  Det är Headern i Miniatyr! Om ni undrar varför den inte sitter ihop med själva blogg grejer äre för jag vill inte de så fick fixa de i Pixlr.com!  Inte gjort Headers på länge i Pixlr så måste börja träna för bästa kvalité på headers osv. Men.... hmmm.... ja ska kommentera på skit bra bloggarn u så fler läser min blogg! Men en bästa bloggen ever!! Furukawa♥


Tryck på bilden nedanför för att komma till hennes blogg!


 


Bye bye sötisar ska fixa en skylt nu där de står Jessica! 

Men vet bliden blev lite failad!!!

Presentation


Hej! Jag heter Jessica och är galen i pandor! Jag älskar Konståkning, pandor, vara med kompisar, spela the sims 3 och att spela Laup.nu!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Länkiisar

Här kommer Länkningar!

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards